مال آف آنتالیا را بیشتر بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری 21 مهر ، 1403 5 دقیقه

آنتالیا، علاوه بر سواحل خیره‌کننده، مراکز خرید مدرن زیادی دارد که خرید در آن‌ها خود یک گشت و گذار جذاب به حساب می‌آید. مال آف آنتالیا یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید این شهر است. در این مرکز خرید علاوه بر برندهای معتبر جهانی، امکانات تفریحی و رفاهی متعددی وجود دارد که همین آن را به یک لوکیشن عالی و چندمنظوره برای گردشگران تبدیل کرده است. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و به خرید کردن علاقه‌مندید، با ما همراه باشید تا بیشتر با مرکز خرید مال آف آنتالیا آشنا شوید.

آشنایی با مال آف آنتالیا

مال اف انتالیا یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در منطقه مدیترانه و از جاهای دیدنی آنتالیا به شمار می‌آید. در این مرکز خرید تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید و تفریح را کنار هم کسب خواهید کرد. ساخت این مرکز خرید در سال 2016 شروع شد و پس از تنها یک سال در سال 2017 به پایان رسید. پس از آن بود که به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در آنتالیا تبدیل شد. این مرکز خرید که جز یکی از بزرگترین مراکز خرید آنتالیا نیز به حساب می‌آید، دو طبقه و مساحتی در حدود 71000 متر مربع داشته و به لطف سقف شیشه‌ای و قوسی خود فضای روشن و دلپذیری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

در مرکز خرید مال آف آنتالیا حدود 234 فروشگاه وجود دارد که در 144 مغازه برندهای معتبر ترکیه‌ای و بین‌المللی فعالیت دارند. H&M، LC Waikiki و Defacto، تنها برخی از معروف‌ترین برندهای حاضر در این مرکز خرید هستند. مال آف آنتالیا امکانات تفریحی متعددی هم دارد که همین آن را به مکان مناسبی برای یک تفریح خانوادگی تبدیل کرده‌اند.

مال آف آنتالیا

مال آف آنتالیا

مال آف آنتالیا کجاست

مال آف آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا در منطقه کپز شهر آنتالیا، محله آلتینووا سینان و خیابان سریک قرار دارد. این مرکز خرید از این جهت موقعیت بسیار خوبی دارد که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آنتالیا و چندین هتل لوکس واقع شده است. دسترسی آسان به این مجموعه و فاصله کم آن با مناطق مهم شهر، باعث شده تا مال آف آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید و تفریح در این منطقه محسوب شود.

لوکیشن مال آف انتالیا

 برندهای مال آف آنتالیا

در بیش از 234 فروشگاه مرکز خرید مال آف آنتالیا، محصولات برندهای معتبر داخلی و بین‌المللی به فروش می‌رسد. به همین دلیل مال آف آنتالیا به یکی از مهم‌ترین مراکز خرید این شهر تبدیل شده است.

  • برای خرید پوشاک و لباس مجلسی در آنتالیا می‌توانید به سراغ برندهای معروفی مثل H&M، LC Waikiki، DeFacto، Koton، Marks & Spencer، Gizia، Armine، Naramaxx و Polo Garage در این مرکز بروید. با توجه به تعدد برندهای معروف لباس در این مرکز خرید، هرسلیقه ای که داشته باشید قطعاً می‌توانید لباس مورد نظرتان را پیدا کنید.
  • برای خرید لباس زیر و لباس راحتی نیز می‌توانید اجناس مورد نظرتان را از برندهای شناخته‌شده‌ای مانند Penti، Pierre Cardin Lingerie و Collezione انتخاب کنید.
  • اگر هم قصد خرید برای فرزندانتان را دارید، برندهای Kids Home، Minikido، Panco و Toyzz Shop تنوع خوبی از پوشاک و اسباب‌بازی دارند.
  • برای خرید کیف و چمدان هم می‌توانید به سراغ فروشگاه‌های برندهایی مثل Samsonite و Matmazel بروید.
  • برای خرید کفش نیز می‌توانید به فروشگاه برندهای محبوب Beta، Elle، Flo، İnci Kundura و Skechers سر بزنید.
  • در بخش الکترونیک، فروشگاه‌های Beko، Bosch، Media Markt و Samsung نیز جدیدترین مدل‌ها را عرضه می‌کنند.
  • اگر هم قصد خرید عطر و لوازم آرایشی دارید، می‌توانید به فروشگاه‌های Cosmetica، Flormar، Golden Rose و Yves Rocher مراجعه کنید.
  • در نهایت می‌توان به دو اپراتور معروف ترکیه Turkcell و Vodafone اشاره کرد که در این مرکز خرید حضور دارند و برای خرید سیم کارت راهنمایی‌تان می‌کنند.

 امکانات تفریحی و رفاهی مال آف آنتالیا

مرکز خرید مال اف انتالیا علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و متنوع، امکانات تفریحی و رفاهی خوبی هم برای خریداران و بازدیدکنندگان فراهم کرده است. این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های بازی سرپوشیده در آنتالیا را دارد که مساحت آن 1600 مترمربع است. علاوه بر این پردیس سینمایی مال آف آنتالیا با 11 سالن نمایش و ظرفیت 2200 نفر، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پردیس‌های سینمایی ترکیه شناخته می‌شود.

فودکورت بزرگ دو طبقه این مجموعه با مساحتی بالغ بر 4000 مترمربع، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی دارد که در آن انواع غذاهای سنتی ترکیه‌ای، بین‌المللی و فست‌فود را می‌توانید نوش جان کنید. علاوه بر این، مال آف آنتالیا یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت حدود 3000 خودرو هم دارد.

سینمای مال آف آنتالیا

سینمای مال آف آنتالیا

ساعت کار و راه های دسترسی به مال آف آنتالیا

مرکز خرید مال آف آنتالیا هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان است. در این ساعات می‌توانید علاوه بر خرید از فروشگاه‌های متنوع، از رستوران‌ها و کافه‌های آن هم استفاده کنید و یا به سینما و مرکز بازی این مجموعه سر بزنید.

برای دسترسی به مال آف آنتالیا می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تراموا استفاده کنید که بهترین و ارزان‌ترین راه‌های دسترسی به این مرکز هستند. البته این امکان وجود دارد که از تاکسی‌ هم استفاده کنید اما باید بدانید که هزینه استفاده از تاکسی در آنتالیا نسبت به سایر وسایل نقلیه بیشتر است.

هتل‌های اطراف مال آف آنتالیا

در نزدیکی مال آف آنتالیا هتل‌های لوکس متعددی وجود دارد که اقامت در آن‌ها چند مزیت مهم دارد؛ یک اینکه این هتل‌ها امکانات رفاهی خوبی دارند، دو اینکه این هتل‌ها به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا یعنی مال اف انتالیا نزدیک هستند و در نهایت این هتل‌ها فاصله کمی تا فرودگاه دارند. برخی هتل‌های آنتالیا و فاصله آنها از این مرکز خرید عبارت‌اند از:

  • هتل آی سی ایرپورت آنتالیا: در فاصله 3.34 کیلومتری
  • هتل آ جی آنتالیا: در فاصله 7.4 کیلومتری
  • هتل آکرا وی آنتالیا: در فاصله 9.2 کیلومتری
  • هتل استارت آنتالیا: در فاصله 9.2 کیلومتری
  • هتل لایفکو آنتالیا: در فاصله 9.4 کیلومتری

هتل آی سی ایرپورت آنتالیا

    هتل آی سی ایرپورت آنتالیا

    جاذبه‌های اطراف مال آف آنتالیا

    در اطراف مرکز خرید مال آف آنتالیا چندین جاذبه گردشگری وجود دارد. از این رو می‌توانید علاوه بر خرید و تفریح در مال اف انتالیا، از این جاذبه‌ها هم دیدن کنید و یک تجربه چند منظوره از سفر به آنتالیا کسب کنید. برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از:

    • شهر باستانی آسپندوس
    • پارک و ساحل کنیالتی
    • آبشار دودن
    • بندر آنتالیا
    • موزه آنتالیا

    آبشار دودن

      آبشار دودن؛ از جاذبه‌های دیدنی اطراف مال آف آنتالیا

      تجربه خریدی جذاب در مال آف آنتالیا

      در این مقاله با مرکز خرید مال آف آنتالیا آشنا شدیم که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید آنتالیا است که هم برای گردشگران و هم افراد محلی یکی از گزینه‌های جذاب است. در این مجموعه نه تنها می‌توانید از اجناس مختلفی از برندهای معروف و معتبر خریداری کنید، این امکان را دارید که از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی آن مثل زمین‌بازی کودکان و پردیس سینمایی هم استفاده کنید. پس اگر به آنتالیا سفر کردید، خرید از مال اف انتالیا را از دست ندهید. فراموش نکنید که برای سفر به آنتالیا می‌توانید تور آنتالیا را از آژانس مسافرتی دانیار سفر تهیه کنید تا با خیالی آسوده به همراه توری حرفه‌ای به خرید و گشت و گذار در این شهر زیبا بپردازید.

      سوالات متداول:

      ۱- مال آف آنتالیا کجاست؟

      مال آف آنتالیا در منطقه کپز، محله آلتینووا سینان، خیابان سریک و نزدیک فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

      ۲- برندهای مال آف آنتالیا کدامند؟

      برندهای معروف مال آف آنتالیا در بخش پوشاک H&M، LC Waikiki، DeFacto، Koton و Marks & Spencer، در بخش کیف Samsonite و Matmazel و در بخش کفش Beta، Elle، Flo، İnci Kundura و Skechers هستند.