بهترین هتل های کیش برای اقامتی رویایی

جستجو در مجله گردشگری

راهنمای سفر 20 تیر ، 1403 5 دقیقه

جزیره کیش واقع در جنوب کشور، به‌دلیل داشتن منطقه تجاری آزاد، سواحل زیبا و مراکز تجاری و تفریحی متعدد به یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی تبدیل شده است. پیدا کردن اقامتگاه مناسب در سفر به کیش، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران محسوب می‌شود. اقامتگاه‌های جزیره تنوع بالایی دارند و از هتل‌های پنج ستاره لوکس تا مهمان‌سراهای معمولی را در‌بر‌می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های کیش برای اقامتی رویایی را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر در طول سفر همیشه به‌دنبال اقامتگاه‌های مجهز و مدرن هستید، مطلب زیر را به‌هیچ وجه از دست ندهید.

هتل ترنج؛ متفاوت ترین و بهترین هتل کیش رو به دریا

بسیاری هتل ترنج را بهترین هتل 5 ستاره کیش می‌دانند. احتمالا تصاویر هتل پنج ستاره ترنج را در فضای مجازی دیده باشید. این هتل یک طبقه با 100 واحد اقامتی روی آب قرار گرفته است و اتاق‌ها با یک اسکله چوبی به طول یک کیلومتر به یکدیگر وصل شده‌اند. کف همه سوئیت‌ها شیشه‌ای است و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به دریا دارند. البته فاز دوم هتل ترنج نیز در حال اجرا است.

این هتل تندیس هتل دوست‌دار و حامی محیط زیست را دریافت کرده و هیچ ضرری برای طبیعت ندارد. از جمله امکانات هتل ترنج می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خانه بازی کودک، استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا، آتلیه عکاسی، اورژانس و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد. ترنج بهترین هتل کیش رو به دریا است و اقامتی خاطره‌انگیز برای مهمانان خود رقم می‌زند. برای آشنایی بیشتر با این هتل از سایت رسمی آن به آدرس toranj-hotel.com دیدن کنید.

آدرس هتل ترنج: کیش، میدان جاسک، جاده جهان

تصویری از هتل ترنج کیش

تصویری از هتل ترنج کیش

هتل شایان؛ بهترین هتل کیش از نظر موقعیت مکانی

هتل شایان در سال 1354 در زمینی به مساحت 56000 متر مربع افتتاح شد. این هتل بین‌المللی در حال حاضر شامل شش طبقه با 192 واحد اقامتی به ظرفیت 535 مهمان است. این هتل مجهز رو به دریا قرار دارد و شامل چهار واحد ویلایی یک و دو‌خوابه است. دو رستوران با منوی سنتی و بین‌المللی، کافی‌شاپ و فست فود، سالن بدنسازی، استخر کودکان و بزرگسالان، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن ماساژ و حمام از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل شایان به شمار می‌روند. این هتل بهترین لوکیشن را در جزیره دارد و درست مقابل اسکله تفریحی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل شایان به سایت این مجموعه به آدرس shayan-hotel.com سر بزنید.

آدرس هتل شایان: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

نمایی از هتل شایان کیش

نمایی از هتل شایان کیش

هتل داریوش؛ یادآور بنای تاریخی تخت جمشید

هتل داریوش یکی از بهترین و مشهورترین هتل‌های جزیره کیش است که فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرد. این هتل پنج ستاره در شمال شرق جزیره کیش واقع شده و بسیار مدرن و مجهز است. هتل داریوش سه طبقه و 190 واحد اقامتی دارد و امکانات متعددی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر روباز، سالن بیلیارد، پینت بال، تنیس، باشگاه بدنسازی، ماساژ تایلندی، تجهیزات غواصی و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد. همچنین با اقامت در هتل داریوش می‌توانید تور پارک دلفین در نزدیکی این مجموعه را نیز خریداری کنید. شاید به همین دلیل باشد که به نظر اغلب گردشگران، هتل داریوش بهترین هتل کیش برای کودکان است.

یکی دیگر از جذابیت‌های هتل بزرگ داریوش، سبک معماری آن است. در این هتل از المان‌های موجود در کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید به کار رفته و شباهت بسیاری به موزه دارد. اگر به تاریخ و تمدن پارسی علاقه‌مند هستید، در سفر به جزیره کیش حتما در هتل بزرگ داریوش اقامت کنید. برای رزرو اتاق و آشنایی بیشتر با این هتل وارد سایت dariushgrandhotel.com شوید.

آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش

تصویری از هتل داریوش کیش

تصویری از هتل داریوش کیش

هتل کوروش؛ از بهترین هتل های کیش با امکانات تفریحی ویژه

هتل پنج ستاره کوروش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش به شمار می‌رود. این هتل 16 طبقه در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد و 198 واحد اقامتی با امکانات رفاهی کامل دارد. برخی از واحدها نیز رو به دریا قرار گرفته‌اند و منظره خارق‌العاده‌ای دارند. موقعیت مکانی هتل کوروش، دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید پردیس 1 و 2 را برای مهمانان فراهم کرده است.

از جمله امکانات هتل پنج ستاره کوروش می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، آتلیه عکاسی، فروشگاه، آژانس مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد. همچنین مهمان‌های این هتل می‌توانند بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز را نیز رزرو کنند. برای مشاهده کلیه خدمات و امکانات هتل کوروش از سایت hotelkourosh.ir بازدید کنید.

آدرس هتل کوروش: کیش، میدان پردیس

نمایی از هتل کوروش کیش

نمایی از هتل کوروش کیش

هتل آرامیس پلاس؛ بهترین هتل کیش از نظر مسافران سایت تریپ ادوایزر

در لیست هتل های کیش باید به آرامیس پلاس نیز اشاره کنیم. این هتل پنج ستاره در فهرست بهترین هتل های کیش از نظر مردم در سایت مشهور تریپ ادوایزر، رتبه اول را کسب کرده است. هتل آرامیس پالاس در سال 1399 در زمینی به مساحت 16000 متر مربع افتتاح شد. 9 طبقه از 14 طبقه این هتل اقامتی است و 171 اتاق دارد. 477 مسافر می‌توانند به‌طور هم‌زمان در هتل آرامیس اقامت کنند. از جمله خدمات هتل آرامیس پلاس کیش می‌توان به رستوران با موزیک زنده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، روم سرویس 24 ساعته و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد. این اقامتگاه لوکس دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری، بازارها و مراکز تجاری شهر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین اتاق به سایت هتل آرامیس پلاس به آدرس hotelsaramis.ir مراجعه کنید. بهتر است قبل از شروع سفر، راهنمای سفر به کیش را مطالعه کنید.

آدرس هتل آرامیس پلاس: کیش، میدان پردیس

تصویری از هتل آرامیس پلاس کیش

تصویری از هتل آرامیس پلاس؛ از بهترین هتل‌های کیش

هتل آریا؛ یکی از گران ترین هتل های جزیره کیش

یکی از بهترین هتل های کیش در سال 1402 در بلوار جهان افتتاح شد. هتل پنج ستاره آریا بیش از 50000 متر مربع زیربنا دارد و شامل 20 طبقه و 254 اتاق است. این هتل زیر نظر برند اسپانیایی ملیا و با الهام از طرح بادگیرهای یزد ساخته شده و بسیاری از نمادهای ایران باستان در آن به کار رفته است. روستای باغو، کشتی یونانی و تم پارک سنتر از نزدیک‌ترین جاذبه‌های نزدیک به هتل آریا کیش هستند.

از جمله امکانات هتل آریا می‌توان به مواردی همچون رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، نماز‌خانه، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین ورزشی، آرایشگاه و گشت نیم‌روزی اشاره کرد. این هتل پنج ستاره از گران‌ترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می‌رود؛ اما اقامت در آن ارزش پرداخت هزینه بالا را دارد.

آدرس هتل آریا: کیش، خیابان جهان، ميدان هور

نمایی از هتل آریا کیش

نمایی از هتل آریا کیش؛ یکی از گران‌ترین هتل‌های این شهر

هتل شایگان؛ تجربه اقامتی لذت بخش

هتل شایگان در سال 1382 در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش شروع به کار کرد و در سال 1396 بازسازی شد. این هتل پنج ستاره، 134 اتاق مجلل دارد و به جاذبه‌هایی همچون اسکله تفریحی کیش، پارک دلفین‌ها، پارک مرجان‌ها، مجتمع تجاری پردیس 1 2، بازارهای زیتون، رویال مال و مجتمع تجاری پانیذ نزدیک است.

رستوران سرپوشیده و روباز، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، مجموعه ورزشی و تفریحی، استخر، سونا، ماساژ، باغ، سالن همایش، آرایشگاه، تاکسی سرویس و ترانسفر فرودگاهی رایگان از جمله امکانات هتل شایگان کیش به شمار می‌روند. سوئیت‌های رویال این مجموعه نیز مجهز به جکوزی رو به دریا هستند. با اقامت در این هتل اوقات بسیار خوشی را سپری خواهید کرد. در صورت نیاز می‌توانید از سایت مجموعه هتل پنج ستاره شایگان به آدرس shayganhotel.ir بازدید کنید.

آدرس هتل شایگان: کیش، ابتدای بلوار رودکی

تصویری از هتل شایگان کیش

تصویری از هتل شایگان کیش

هتل مارینا پارک؛ بهترین هتل کیش برای ماه عسل

در فهرست بهترین هتل های کیش نباید مارینا پارک را فراموش کنیم. این هتل دو طبقه در سال 1390 در زمینی به مساحت 10000 متر مربع ساخته شد. دو طرف هتل مارینا را ساحل مرجانی خلیج فارس پوشانده و فضایی بسیار رویایی و رمانتیک ایجاد کرده است. البته نباید تاثیر فضای سبز هتل را در زیبا‌سازی بیش از پیش فضا نادیده بگیریم. به همین دلیل بسیاری از افراد، مارینا پارک را بهترین هتل کیش برای ماه عسل می‌دانند.

از امکانات هتل پنج ستاره مارینا پارک می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن ماساژ و اسپا، سالن همایش، مرکز خرید، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس و مرکز آموزش ورزش‌های آبی اشاره کرد. علاوه‌بر اقامتی رویایی در این هتل، امکان یادگیری ورزش هایی همچون کایت بردینگ و غواصی را نیز خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با خدمات و امکانات هتل لوکس مارینا پارک به سایت marinaparkhotel.ir سر بزنید.

آدرس هتل مارینا پارک: کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دو‌قلو

نمایی از هتل مارینا پارک کیش

نمایی از هتل مارینا پارک کیش؛‌ بهترین هتل برای ماه عسل

هتل پانوراما؛ از جدیدترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش

در این بخش نوبت به معرفی یکی دیگر از بهترین هتل های کیش رسیده است. هتل پنج ستاره پانوراما در سال 1398 افتتاح شد و یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می‌رود. این هتل 15 طبقه شامل 267 واحد اقامتی با ظرفیت 693 مسافر است. با اقامت در هتل پانوراما به مراکز خرید زیتون، سارینا 2 و ساحل دسترسی خواهید داشت. امکانات هتل پانوراما شامل رستوران، کافی‌شاپ، استخر، جکوزی، سونا، تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی است. با اقامت در این هتل، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی وارد سایت هتل پانوراما به آدرس hotelpanorama.ir شوید.

آدرس هتل پانوراما: کیش، بلوار رودکی، رو‌به‌روی برج دیپلمات

تصویری از هتل پانوراما کیش

تصویری از هتل پانوراما کیش

هتل پالاس؛ اقامتگاهی لاکچری در چند قدمی ساحل

هتل پالاس یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش است در سال 1400 افتتاح شد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و فقط چند قدم با ساحل فاصله دارد. هتل پالاس کیش 15 طبقه است و 233 واحد اقامتی دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران با منوی متنوع، استخر، سونا، جکوزی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، حمام ترکی، سالن ماساژ و ترانسفر فرودگاهی رایگان با هماهنگی قبلی اشاره کرد. در صورت اقامت در هتل پالاس، از امکانات تفریحی و رفاهی ویژه برخوردار خواهید شد. این اقامتگاه همه انتظارات شما از یک هتل پنج ستاره را برآورده می‌کند. برای مشاهده تصاویر هتل و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت kishpalacehotel.com مراجعه کنید.

آدرس هتل پالاس: کیش، بین میدان سیری و میدان داریوش

نمایی از هتل پالاس کیش

نمایی از هتل پالاس؛ از لاکچری‌ترین هتل‌های کیش

هتل ویدا؛ شیک ترین هتل در قلب جزیره کیش

هتل ویدا یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و مجلل جزیره دوست‌داشتنی کیش است. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسید و 12 طبقه و 144 اتاق دارد. نمای همه اتاق‌های طبقه پنجم و بالاتر این هتل رو به دریا است. تعدادی از سوئیت‌ها نیز جکوزی و تراس دارند. فاصله هتل ویدا تا ساحل فقط 1.5 کیلومتر است و در نزدیکی پارک دلفین، پارک پنگوئن، کاریز کیش و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل قرار دارد.

از جمله امکانات هتل پنج ستاره ویدا کیش باید به رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ، آرایشگاه و خشکشویی اشاره کرد. این هتل از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود و همه امکانات تفریحی و رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. سایت هتل ویدا در حال حاضر فعال نیست. برای رزرو اتاق در این هتل می‌توانید با شماره 07644420073 تماس بگیرید.

آدرس هتل ویدا: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

تصویری از هتل ویدا کیش

تصویری از هتل ویدا کیش

هتل ایران؛ از بهترین هتل های 5 ستاره کیش

هتل بین‌المللی ایران در سال 1393 در دو برج جداگانه در دل جزیره کیش بنا شد. این هتل هفت طبقه، 128 واحد اقامتی دارد و ضلع شمالی آن رو به دریا است. ضلع جنوبی نیز درست مقابل پارک بزرگ جزیره قرار دارد. با اقامت در هتل پنج ستاره ایران به مجموعه کارتینگ کیش، ساحل و مراکز خرید دسترسی خوبی خواهید داشت. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، فضای سبز و خدمات تور اشاره کرد. شاید هتل ایران بهترین هتل 5 ستاره کیش نباشد؛ اما قطعا یکی از بهترین‌ها است. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق به سایت هتل ایران به آدرس hotelirankish.com سر بزنید.

آدرس هتل ایران: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس (سیاحتی)

نمایی از هتل ایران کیش

نمایی از هتل ایران؛ از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش

هتل امیر کبیر؛ اقامتگاهی مدرن با معماری دوره صفویه

هتل سنتی امیرکبیر یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره کیش است؛ اما معماری آن شما را به دوره صفویه می‌برد. این هتل باشکوه 154 اتاق دارد و در شش طبقه ساخته شده است. نزدیکی هتل امیرکبیر به ساحل، بازار لوکس دیپلمات و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، از مزایای اقامت در این هتل محسوب می‌شود. دو رستوران با منوی متنوع، کافی‌شاپ، باشگاه ورزشی، سونا بخار و خشک، استخر چهار فصل، حمام ترکی، ماساژ و کارگاه آموزشی از امکانات رفاهی اقامتگاه پنج ستاره امیرکبیر به شمار می‌روند. اگر به فضاهای سنتی علاقه دارید، در سفر به کیش حتما در هتل زیبای امیرکبیر اقامت کنید. برای رزرو اتاق و مشاهده خدمات و امکانات این هتل به آدرس اینترنتی amirkabirhotel.com سر بزنید.

آدرس هتل امیرکبیر: کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمش و خیابان اقبال لاهوری

تصویری از هتل امیرکبیر کیش

تصویری از هتل امیرکبیر کیش

هتل بین المللی کیش؛ هتلی با استانداردهای روز دنیا

هتل بین‌المللی کیش کمتر از 10 سال پیش در یکی از زیباترین مناطق جزیره تاسیس شد. این هتل 13 طبقه، 342 اتاق مجهز دارد که منظره برخی از آن‌ها رو به دریا است. اسکله تفریحی کیش، بولینگ مریم و بازارهای ونوس و مریم در نزدیکی هتل بین‌المللی کیش واقع شده‌اند. خدمات این هتل در حد استانداردهای بین‌المللی است و گزینه ایده‌آلی برای اقامت در کیش محسوب می‌شود.

از جمله امکانات هتل بین‌المللی کیش می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، آتلیه، آرایشگاه، فضای سبز، سالن بازی کودکان و خشکشویی اشاره کرد. این هتل سایت ندارد و برای رزرو اتاق باید از سایر سایت‌های گردشگری استفاده کنید یا با شماره 07644426262 تماس بگیرید.

آدرس هتل بین‌المللی کیش: جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

نمایی از هتل بین المللی کیش

نمایی از هتل بین المللی کیش

هتل میراژ؛ بهترین هتل کیش با قیمت مناسب

هتل میراژ یکی دیگر از بهترین هتل های کیش برای اقامتی رویایی است. این هتل در سال 1397 در زمینی به مساحت 20000 متر مربع افتتاح شده و شامل 8 طبقه با 177 واحد اقامتی مجهز است. هتل میراژ در جدول مقایسه هتل های کیش جایگاه بسیار خوبی دارد؛ چرا که امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ،خشکشویی، بوتیک و سالن آمفی‌تئاتر را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مسافران قرار می دهد. در حقیقت، میراژ بهترین هتل کیش با قیمت مناسب است. نزدیکی به دریا، تفریح‌های ساحلی و مراکز خرید نیز از مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با هتل میراژ حتما به سایت رسمی آن به آدرس hotelmiragekish.ir مراجعه کنید.

آدرس هتل میراژ: کیش، بلوار سنایی، بلوار دریا

تصویری از هتل میراژ کیش

تصویری از هتل میراژ؛ از خوش قیمت‌ترین هتل‌های کیش

اقامت در بهترین هتل های جزیره کیش، با خرید تورهای دانیار سفر

در مقاله «بهترین هتل های کیش برای اقامتی رویایی» تعدادی از مجهزترین هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش را به شما عزیزان معرفی کردیم. هر کدام از این هتل‌ها بهترین موقعیت مکانی را دارند و امکانات رفاهی کامل در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. اگر از آن دسته افرادی هستید که در طول سفر به محل اقامت خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، حتما یکی از هتل‌های بالا را انتخاب کنید. در غیر این صورت، با رزرو هتل‌های سه و چهار ستاره یا اقامتگاه‌های بومگردی می‌توانید اقامت اقتصادی‌تری در کیش داشته باشید.

با خرید تور کیش از آژانس دانیار سفر، در بهترین هتل‌های کیش اقامت خواهید کرد. کلیه تورهای داخلی و خارجی این مجموعه با قیمت مناسب و امکانات ویژه به مسافران عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی سایت شوید یا با کارشناسان دانیار سفر تماس بگیرید. این عزیزان شما را راهنمایی می‌کنند تا با توجه به بودجه و سلیقه خود به مناسب‌ترین تورها دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول:

۱- بهترین هتل کیش کدومه؟

در جزیره کیش هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس زیادی به چشم می‌خورند که همگی امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در نتیجه انتخاب تنها یک هتل به عنوان بهترین هتل کار سختی است. شاید در رقابتی بسیار نزدیک بتوان بهترین هتل های کیش به ترتیب را به این شکل دسته‌بندی کرد: هتل‌های ترنج، کوروش و داریوش، آرامیس پلاس، ویدا، میراژ، شایگان، امیرکبیر، آرامیس پالاس، پانوراما و...

۲- بهترین هتل کیش از نظر مسافران کدام است؟

اگر سری به سایت رزرواسیون تریپ ادوایزر بزنید، هتل آرامیس پلاس را می‌بینید که توانسته به کمک نظرات مسافران جایگاه بالاتری حتی از هتل‌های داریوش، مارینا و ویدا کسب کند.