21 پارک آبی آنتالیا با قیمت و امکانات

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری 02 مهر ، 1403 5 دقیقه

آنتالیا به معنای واقعی یک بهشت در سواحل دریای مدیترانه است که سواحل طلایی و آب‌های زلالش هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود می‌کشاند. اگر فکر می‌کنید که سفر به این شهر فقط محدود به ساحل‌گردی و امکانات تفریحی ساحلی می‌شود، سخت در اشتباهید. پارک‌های آبی آنتالیا دقیقه همان جایی هستند که برای بالا بردن آدرنالینتان به آن نیاز دارید. اگر می‌خواهید بدانید اوج هیجان در این پارک‌های آبی چقدر است، تصور کنید که از سرسره‌هایی بلند و پر پیچ و خم پایین می‌آیید و از میان موج‌های استخرهای بزرگ عبور می‌کنید. اگر آماده‌اید تا هیجان واقعی را تجربه کنید، با ما همراه باشید تا بهترین پارک آبی آنتالیا را به شما معرفی کنیم و بهتر بتوانید برای یک سفر خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی کنید.

پارک آبی لند آف لجندز؛ بزرگترین پارک آبی آنتالیا

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز در سفر به آنتالیا هستید، پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا (The land of legends Aqua Park) همان جایی است که نباید تفریح در آن را از دست بدهید. این مجموعه در سال ۲۰۱۶ در منطقه بلک افتتاح شد، به‌سرعت جای خود را در میان بهترین جاذبه‌های آنتالیا باز کرد. شاید جالب باشد بدانید که لند آو لجندز تنها یک پارک آبی نیست، بلکه یک شهر تفریحی است که در آن تجربه‌ای از یک تفریح فراتر از انتظار را کسب خواهید کرد.

لند آف لجندز فقط یک پارک آبی نیست بلکه نام آن در لیست جاهای دیدنی آنتالیا نیز به چشم می‌خورد. این پارک آبی دارای ۴۰ سرسره آبی متنوع و ۶ استخر بزرگ روباز است که هر کدام برای سنین و سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند. لند آو لجندز برای یک تفریح خانوادگی به همراه بچه‌ها، انتخاب بی‌نظیری خواهد بود از شهربازی‌های مخصوص کودکان گرفته تا استخرهای بزرگ و برج آبشار که هیجان بیشتری دارند، همه امکانات برای یک تفریح بی‌پایان در این پارک فراهم است. اگر عاشق موسیقی و سرگرمی‌های دیگر هستید، باید بدانید که روزانه برنامه‌های تفریحی و کنسرت‌های جذابی در این پارک برگزار می‌شود. در این پارک یک مرکز خرید هم وجود دارد که سبب می‌شود در کنار تفریح به گشت‌وگذار در این مرکز هم بپردازید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال اقامتگاهی لوکس همراه با تفریحات هیجان‌انگیز در شهر آنتالیا هستید، می‌توانید در هتل لند آو لجندز کینگدام یا یکی از هتل‌های ریکسوس اقامت داشته باشید و به‌صورت رایگان از امکانات این پارک آبی استفاده کنید.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این پارک، ارتباط با دنیای زیر آب است. در بخش‌هایی از این پارک این شانس را دارید که به تماشای دنیای زیر آب بروید و موجودات دریایی مختلف را از نزدیک ببینید. علاوه بر همه این موارد در این مجموعه تفریحی یک سینمای ۵ بعدی و چندین کافه و رستوران‌ هم وجود دارد. از آنجا که این پارک یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی در آنتالیا است، توصیه می‌کنیم پیش از مراجعه حتماً بلیت خود را رزرو کنید.

نمایی از پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

نمایی از پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

پارک آبی دلفین لند آنتالیا یا پارک آبی آنتالیا آکوا

پارک آبی دلفین لند (Dolphin Aqua Land) که به پارک آبی آنتالیا آکوا نیز در میان مسافران شناخته می‌شود یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین پارک‌های آبی آنتالیاست که بیشتر به دلیل نمایش دلفین‌ها و بعد امکانات منحصربه‌فردش مشهور است. این پارک علاوه بر اینکه یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به هیجان‌ و تفریحات آبی است، به‌خاطر امکان تماشای دلفین‌ها و فک‌ها نیز برای کودکان جذابیت زیادی دارد.

دلفین لند که در منطقه کُنیاآلتی آنتالیا قرار گرفته، یکی از اولین پارک‌های آبی این شهر محسوب می‌شود. به همین خاطر همچنان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. این پارک آبی شباهت زیادی به کلاب دلفین، بهترین پارک آبی استانبول، نیز دارد. از بهترین تفریحات این پارک آبی می‌توان به سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخر مواج و از جاذبه‌های آن می‌توان به فضای سبز و مسیرهای آبی متنوع اشاره کرد. در این پارک همچنین چندین کافه‌ و رستوران‌ متنوع وجود دارد که باعث می‌شود در کنار تفریح، از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع هم لذت ببرید.

اگر برای اقامت در آنتالیا هتل سو (Su Hotel) را انتخاب کنید، می‌توانید به‌طور رایگان از این پارک آبی استفاده کنید. این پارک همچنین برای خانواده‌ها و گردشگرانی که در مرکز شهر آنتالیا اقامت دارند گزینه خوبی است، زیرا در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد.

در مجموع اگر می‌خواهید تفریح در یکی از استانداردترین پارک‌های آبی آنتالیا را تجربه کنید و از تماشای بازی و رقص دلفین‌ها لذت ببرید، پارک آبی دلفین لند یکی از بهترین‌ها است. توجه کنید که ورود کودکان زیر ۵ سال به این پارک آب ممنوع است.

تصویری از پارک آبی دلفین لند آنتالیا

تصویری از پارک آبی دلفین لند آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی (Rixos Premium Troy) یکی از جاذبه‌های محبوب آنتالیا است که در هتل ریکسوس پریمیوم واقع شده و ۵۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. در این پارک آبی به‌خاطر محیط زیبا و امکانات متنوع، تجربه‌ای بی‌نظیر از یک تفریح آبی کسب می‌کنید. هتل ریکسوس پریمیوم یک ساحل شنی اختصاصی هم دارد که به زیبایی و جذابیت آن افزوده است.

یکی از جذاب‌ترین تفریحات پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی، برج تروجان ۲۰ متری است که از بالای آن سر می‌خورید و داخل استخر فرود می‌آیید. آبشار ۱۰ متری هم یکی دیگر از تفریحات این مجموعه است. از دیگر جاذبه‌های این پارک آبی آنتالیا، نمایش‌ دلفین‌ها، نهنگ‌های سفید و خوک‌های سفید است که با همان بلیت ورودی می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید. در این پارک سرسره‌های U شکل و وسایل بازی متنوع دیگری هم هست که هیجان شما را بیشتر می‌کنند.

در این هتل، امکانات متعددی از جمله انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها وجود دارد؛ بنابراین هر زمان که بخواهید می‌توانید از خوراکی‌های لذیذ بهره‌مند شوید.

نمایی از پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

نمایی از پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

هتل استارلایت ریزورت؛ از هتل های دارای پارک آبی آنتالیا

هتل استارلایت ریزورت آنتالیا (Starlight Resort Hotel) با امکانات گسترده‌ای که برای تفریحات آبی و خوش‌گذرانی مهمانان فراهم کرده، ازجمله برترین هتل‌های دارای پارک آبی آنتالیا محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل، ساحل اختصاصی آن است که امکانات متنوعی برای میهمانان دارد. در پارک آبی آن ۱۱ سرسره آبی مختلف به چشم می‌خورد که امکان تفریح همه گروه‌های سنی را فراهم کرده‌اند.

پارک آبی هتل استارلایت ریزورت همچنین دارای ۶ استخر بزرگ روباز و سرپوشیده است که به شما این امکان را می‌دهد در طول اقامت خود از آب‌تنی لذت ببرید و آرامش را تجربه کنید. در مجموع اگر به تفریحات آبی و استراحت در محیطی آرام و لوکس علاقه‌مند هستند، هتل استارلایت ریزورت بهترین گزینه‌ای برای شما خواهد بود.

عکسی از پارک آبی هتل استارلایت ریزورت آنتالیا

عکسی از پارک آبی هتل استارلایت ریزورت آنتالیا

پارک آبی ددمان آنتالیا ترکیه؛ معروف ترین پارک آبی آنتالیا

پارک آبی ددمان آنتالیا (Dedeman Aquapark Antalya) یکی از نزدیک‌ترین پارک‌های آبی به مرکز شهر آنتالیا است که مساحتی حدود ۶۵ هزار مترمربع دارد. این پارک آبی در نزدیکی هتل باروت لارا واقع شده است. قبلاً این پارک با نام ددمان شناخته می‌شد، اما به‌تازگی نام آن به باروت لارا تغییر کرده است. این پارک آبی به‌خاطر امکانات و تفریحات متنوعی که دارد، از محبوبیت زیادی در میان گردشگران برخوردار است و به همین دلیل تجربه‌ای از یک آب‌تنی لذت‌بخش را به شما ارزانی می‌کند.

پارک آبی ددمان دارای ۳۲ نوع سرسره با شیب‌ها و رنگ‌های مختلف است و از این رو این پارک برای تمام سنین مناسب خواهد بود. برخی از سرسره‌ها به رودخانه‌ای آرام منتهی می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها شنا هم بکنید. از امکانات مختلف این پارک می‌توان به استخر مواج، استخر کودکان، سونا، جکوزی و انواع سرسره‌های پیچ‌درپیچ و سرعتی اشاره کرد. در مجموع تجهیزات تفریحی متنوعی برای بزرگسالان و کودکان در این پارک طراحی شده که باعث می‌شود هر فرد با هر سلیقه‌ای از این پارک لذت ببرد.

اگر در حین تفریح خسته شدید، می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های موجود در پارک آبی بروید و از غذاهای ترکی گرفته تا انواع فست‌فودها و غذاهای بین‌المللی را میل کنید. اینترنت رایگان و پارکینگ از جمله امکانات این پارک هستند.

پارک آبی پالوما اورندا

پارک آبی هتل پالوما اورندا (Paloma Orenda Hotel) که یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا به‌حساب می‌آید، در منطقه سیده (Side) واقع شده است. این پارک آبی در دل هتل پنج ستاره پالوما اورندا قرار دارد از این رو مهمانان این هتل به‌صورت رایگان می‌توانند از این پارک آبی استفاده کنند. مساحت زیاد پالوما اورندا و امکانات متنوع این پالوما اورندا سبب می‌شود که همه افراد تجربه‌ لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی در این پارک داشته باشند.

پارک آبی هتل پالوما اورندا ۱۰ سرسره آبی مختلف دارد که جذاب‌ترین آن‌ها سرسره‌های U شکل و پیچ‌درپیچ هستند. به همین خاطر اگر به دنبال هیجان و تفریح هستید، این پارک آبی و سرسره‌هایش مناسب شما هستند. در این پارک آبی همچنین چند استخر با عمق‌ها و اندازه‌های متفاوت وجود دارد، از جمله استخر مواج و استخر مخصوص کودکان که امکان آب‌تنی و بازی را در محیطی امن برای فرزندانتان فراهم می‌کند.

علاوه بر سرسره‌ها و استخرها، پارک آبی پالوما اورندا امکانات دیگری نظیر جکوزی، استراحتگاه و چندین کافه و رستوران‌ متنوع هم دارد. در این کافه‌ها و رستوران‌ها، انواع غذاهای ترکی، فست‌فود و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. بنابراین هر زمان که خواستید در بین تفریح می‌توانید از خوردن خوراکی‌های خوشمزه هم لذت ببرید.

تصویری از پارک آبی پالوما اورندا آنتالیا

تصویری از پارک آبی پالوما اورندا آنتالیا

پارک آبی هتل ریکسوس سانگیت

هتل ریکسوس سانگیت (Rixos Sungate) یکی از برترین هتل‌های پنج ستاره آنتالیا است که در دل کوه‌های تائوروس و در منطقه کِمِر قرار دارد. این هتل در میان درختان نخل زیبا و یک فضای سرسبز قرار دارد و به همین دلیل با اقامت در آن می‌توانید از دیدن مناظر تماشایی و آرامش‌بخش لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل را می‌توان ساحل اختصاصی به طول ۷۵۰ متر دانست که می‌توانید در کنار آن با تماشای آب‌های فیروزه‌ای، آرامش را تجربه کنید.

اما جذاب‌ترین ویژگی‌ هتل ریکسوس سانگیت را شاید بتوان به‌جرئت پارک آبی آن دانست. این پارک آبی آنتالیا ۱۰ سرسره، چندین استخر روباز و سرپوشیده، سالن بولینگ، زمین‌ تنیس و زمین‌ فوتبال دارد. در این پارک همچنین برنامه‌های زنده موزیکال و نمایش‌های متنوعی اجرا می‌شود که همه این‌ها در کنار هم آن را به یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا تبدیل کرده‌اند.

اگرچه این پارک آبی در درجه اول برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است، اما افرادی که در هتل اقامت ندارند هم می‌توانند از آن استفاده کنند، البته به شرط اینکه قبل از حضور در آن و به‌ویژه در فصل تابستان و اوج سفرها، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

عکسی از پارک آبی هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

عکسی از پارک آبی هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

پارک آبی دولوسو پارک؛ از بهترین پارک های آبی آنتالیا

دولوسو پارک (Dolusu Park) یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا است که در منطقه کمر واقع شده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی این شهر شناخته می‌شود. دولوسو ۳۲ وسیله بازی و سرگرمی متنوع به همراه امکانات تفریحی بی‌نظیر دارد که سبب می‌شود وقتی در این پارک هستید، گذر زمان را احساس نکنید. یکی از نکات جالب درباره این پارک این است که استفاده از آن برای کسانی که در هتل دایمابیز (Daima Biz) اقامت داشته باشند، رایگان است.

دولوسو پارک امکانات فراوانی برای تمامی گروه‌های سنی دارد، از کودکان زیر ۷ سال گرفته تا بزرگسالان. به همین دلیل در بین گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این پارک یک استراحتگاه ساحلی، یک استخر مواج به طول ۸۰۰ متر و ۲۳ نوع سرسره آبی مختلف دارد و از دیگر جذابیت‌های آن می‌توان به سرسره ۱۰۰ متری که از یک تونل تاریک عبور می‌کند و همچنین زمین اسکیت اشاره کرد.

نمایی از پارک آبی دولوسو پارک

نمایی از پارک آبی دولوسو پارک

پارک آبی واتر پلنت آنتالیا

هتل واتر پلنت (Water Planet Water Park) در منطقه‌ توریستی آلانیا که نزدیک به آنتالیا است، قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به سواحل و ریزورت‌های آنتالیا هستند. این هتل به دلیل اینکه یک پارک آبی بزرگ با ۲۴ سرسره آبی متنوع دارد، یکی از بهترین هتل‌های این منطقه محسوب می‌شود. این سرسره‌ها و دیگر تفریحات این پارک آبی آنتالیا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر فردی با هر سلیقه‌ای از کودک تا بزرگسال، بتواند در این پارک خوش بگذراند.

  • ساعت کاری: هر روز 9 تا 18
  • قیمت بلیت: برای کسانی که در هتل اقامت دارند، رایگان است.

تصویری از پارک آبی واتر پلنت

تصویری از پارک آبی واتر پلنت

آسکا لارا ریزورت؛ از پارک های آبی لارا در آنتالیا

هتل آسکا لارا ریزورت (Aska Lara Resort) یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهور منطقه لارا در آنتالیا است که به دلیل تفریحات آبی فوق‌العاده و امکانات رفاهی بی‌نظیر، یکی از بهترین‌ها برای سفر تفریحی خانوادگی محسوب می‌شود. این هتل که در نزدیکی ساحل قرار دارد، یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا را نیز در خود جای داده است. پارک آبی هتل آسکا لارا ریزورت سرگرمی‌های متنوعی دارد که به‌صورت جداگانه برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده‌اند.

در این پارک آبی 9 سرسره وجود دارد که 6 تا از آن‌ها مخصوص بزرگسالان و 3 تا از آن‌ها مخصوص کودکان هستند. مهمانان هتل آسکا لارا ریزورت می‌توانند به‌صورت رایگان از این پارک آبی استفاده کنند. البته افرادی که در این هتل اقامت ندارند، می‌توانند با پرداخت هزینه و هماهنگی و رزرو قبلی از حضور در این پارک لذت ببرند.

عکسی از پارک آبی هتل آسکا لارا ریزورت

عکسی از پارک آبی هتل آسکا لارا ریزورت

پارک آبی مونلایت؛ از پارک های آبی کمر آنتالیا

اگر در هتل‌های منطقه کمر آنتالیا اقامت کنید و هتل شما پارک آبی نداشته باشد، بهترین کار این است که سری به پارک مونلایت (Moonlight Aquapark) بزنید. این پارک تفریحی در مرکز منطقه کمر واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی آن شناخته می‌شود. پارک مونلایت یک ساحل اختصاصی به نام مونلایت دارد که برای شنا و لذت بردن از آفتاب بسیار مناسب است.

پارک آبی مونلایت که در ساحل کلئوپاترا قرار دارد، سرسره‌های آبی متنوعی دارد که از جذاب‌ترین تفریحات آن به‌حساب می‌آید. علاوه بر در این پارک آبی آنتالیا، این امکان را دارید که انواع غذاهای خوش‌طعم را امتحان کنید. در مونلایت یک بخش به اسم پارک دلفین مونلایت نیز وجود دارد که یک سرگرمی جذاب به‌خصوص برای کودکان است. اگرچه ورود به محوطه و قدم زدن کنار ساحل این پارک رایگان است، اما برای استفاده از امکانات پارک آبی و تماشای دلفین‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

سلکتوم لاکچری ریزورت؛ از لوکس ترین پارک های آبی آنتالیا

پارک آبی سلکتوم لاکچری (Selectum Luxury Resort) در یکی از ریزورت‌های لوکس و شیک آنتالیا قرار دارد و به همین دلیل با حضور در آن تجربه‌ فوق‌العاده‌ای از تفریحات آبی کسب می‌کنید. این پارک آبی شامل ۱۰ سرسره آبی متنوع و هیجان‌انگیز است که هر کدام طراحی خاص و جذابی دارند. سلکتوم همچنین چندین استخر روباز هم هست که فرصت بی‌نظیری برای آب‌تنی و لذت بردن از تفریحات آبی فراهم می‌کنند.

علاوه بر تفریحات آبی، ریزورت سلکتوم امکانات ورزشی متعددی نیز دارد؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به ورزش هستید، می‌توانید به‌صورت رایگان از زمین‌های تنیس، فوتبال و گلف موجود در این ریزورت استفاده کنید.

اگر بین تفریح در پارک آبی خسته شدید به ساحل اختصاصی این هتل بروید و از تماشای چشم‌انداز زیبا و رؤیایی دریای مدیترانه لذت ببرید و استراحت کنید.

نمایی از پارک آبی سلکتوم لاکچری ریزورت

نمایی از پارک آبی سلکتوم لاکچری ریزورت

پارک آبی هتل تایتانیک؛ جذاب ترین پارک آبی آنتالیا

پارک آبی هتل تایتانیک آنتالیا (Titanic water park Antalya) یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های تفریحی برای علاقه‌مندان به بازی‌های آبی است. این پارک آبی آنتالیا که در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع ساخته شده، یک مجموعه کامل از تفریحات آبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

این پارک شامل ۹ سرسره متنوع برای بزرگسالان و همچنین ۳ برج آبی است که برای هیجان دوستان طراحی شده است. استخرهای متنوعی نیز در این مجموعه وجود دارد که هم برای شنا و استراحت مناسب هستند و هم کودکان در آن‌ها سرگرم‌ می‌شوند.

در مجموع اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز در یک محیط خانوادگی و لوکس هستید، پارک آبی هتل تایتانیک آنتالیا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

تصویری از پارک آبی هتل تایتانیک

تصویری از پارک آبی هتل تایتانیک

پارک آبی هتل کرملین آنتالیا

هتل کرملین آنتالیا (Kremlin Palace) که از معماری کاخ کرملین در روسیه الهام گرفته شده است، یکی از هتل‌های پنج ستاره و محبوب این منطقه محسوب می‌شود. این هتل که در منطقه کندو آنتالیا قرار دارد، علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد و لوکس، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برای میهمانان فراهم کرده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل، پارک آبی آن است که با طراحی جذاب و سرسره‌های متعدد، تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای تمامی سنین مهیا می‌کند.

 پارک آبی این هتل ۶ سرسره آبی مهیج دارد که برای بزرگسالان عاشق هیجان نیز مناسب است. در قسمت کودکان هم ۳ سرسره در نظر گرفته شده تا کودکانتان هم در یک محیط ایمن لحظات خوشی را سپری کنند.

استفاده از این پارک آبی آنتالیا برای مهمانان هتل رایگان است؛ بنابراین اگر می‌خواهید هم اقامتگاه خوبی داشته باشید و هم از تفریح کردن نهایت لذت را ببرید، این هتل و پارک آبی آن بهترین گزینه هستند.

عکسی از پارک آبی هتل کرملین آنتالیا

عکسی از پارک آبی هتل کرملین آنتالیا

پارک آبی واترهیل در کنیالتی

پارک آبی واترهیل (Waterhill Water Park in Konyaalti) در منطقه پرجنب‌وجوش کنیالتی، یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی آنتالیا برای یک تفریح خانوادگی به شمار می‌رود. این پارک آبی تفریحات متعددی برای تمامی سنین دارد، به همین خاطر اعضای خانواده تجربه‌ای هیجان‌انگیز از حضور در این پارک خواهند داشت. سرسره‌های پرسرعت و هیجان‌انگیز این پارک برای علاقه‌مندان به ماجراجویی و رودخانه آرام آن مناسب استراخت و آب‌تنی است.

در این پارک آبی آنتالیا همچنین بخش‌هایی هم برای استراحت در زیر نور خورشید در نظر گرفته شده است. در مجموع به نظر می‌رسد که واترهیل به دلیل امکانات گسترده‌ و تنوع تفریحات آبی، هم برای بزرگسالان و هم کودکان جذابیت دارد و به همین دلیل یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در آنتالیا محسوب می‌شود.

نمایی از پارک آبی واترهیل کنیالتی

نمایی از پارک آبی واترهیل کنیالتی

پارک آبی آکواجوی ماناوگات

پارک آبی آکواجوی ماناوگات (Aquajoy Water Park in Manavgat) یکی دیگر از مقاصد محبوبِ علاقه‌مندان به تفریحات آبی هیجان‌انگیز در نزدیکی آنتالیا است. این پارک بزرگ که در منطقه ماناوگات واقع شده، سرسره‌های آبی بسیار متنوع و جذابی دارد که همین آن را به مکانی بی‌نظیر برای تجربه لحظاتی پر از هیجان تبدیل کرده است. از جمله تفریحات پرطرفدار این پارک آبی می‌توان به سرسره‌های پرشتاب، استخرهای مواج و تونل‌های آبی برای بزرگسالان اشاره کرد. البته در قسمت کودکان هم چندین سرسره و استخر وجود دارد که به نحو مناسبی ایمن‌سازی شده‌اند.

علاوه بر تفریحات آبی، آکواجوی ماناوگات امکانات رفاهی متعددی نظیر رستوران‌، کافی‌شاپ‌ و فضای استراحت دارد که برای استراحت پس از یک روز پر از هیجان عالی هستند.

پارک آبی آکواجوی ماناوگات

پارک آبی آکواجوی ماناوگات

پارک آبی هتل کلاب توران پرنس ورلد

هتل کلاب توران پرنس ورلد (Club Hotel Turan Prince World) در منطقه ماناوگات آنتالیا و در کنار ساحل واقع شده است. از این رو یکی از اقامتگاه‌های محبوب این شهر محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر ساختمان اصلی، ۱۰ باشگاه و یک منطقه ویلایی VIP دارد که در آن امکانات لوکس و تفریحی متنوعی وجود دارد.

پارک آبی هتل کلاب توران پرنس ورلد با ۱۴ سرسره آبی، یکی از جاذبه‌های اصلی این هتل است. سرسره‌های این پارک آبی به‌صورت مختلفی طراحی‌ شده‌اند و به همین دلیل برای تمامی سنین مناسب هستند. برای کودکان هم امکانات سرگرم‌کننده خاصی مانند سرسره‌های کوچک و استخرهای مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است.

این هتل علاوه بر پارک آبی، امکانات رفاهی متنوعی مثل سونا، حمام، ۵ زمین تنیس و چندین استخر سرپوشیده و روباز هم دارد. پس اگر به دنبال پارک آبی آنتالیا در زمستان هستید، این هتل را به‌خاطر بسپارید تا هنگامی که آب و هوای آنتالیا رو به سرما می‌رود در استخرهای سرپوشیده کلاب توران شنا کنید. در اسکله کنار هتل هم می‌توانید آفتاب بگیرید یا از تماشای دریا لذت ببرید.

از آنجا که در این هتل ۷ رستوران با طیف وسیعی از غذاها شامل غذاهای ترکی، غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای مکزیکی، غذاهای کبابی، ماهی و دیگر انواع غذاهای وجود دارد، بعد از تفریح  می‌توانید یک غذای خوشمزه میل کنید.

پارک آبی هتل کلاب توران پرنس ورلد

پارک آبی هتل کلاب توران پرنس ورلد

پارک آبی و باشگاه علی بی ماناوگات

پارک آبی و باشگاه علی بی ماناوگات (Alibey Club Manavgat) از دیگر مراکز تفریحی در منطقه ماناوگات است که در ۱۲ کیلومتری ماناوگات و ۸۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. این پارک آبی و باشگاه در کنار ساحل شنی زیبای دریا واقع شده و طراحی آن به سبک عثمانی انجام شده است و به همین دلیل جلوه‌ای تاریخی و منحصربه‌فرد دارد.

پارک آبی علی بی ماناوگات یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی در این منطقه است و ۱۹ سرسره آبی متنوع دارد. این سرسره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمام سنین، از کودکان تا بزرگسالان بتوانند یک تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

علاوه بر تفریحات آبی، رستوران‌های متنوعی در این مجموعه وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و چینی را میل کنید.

پارک آبی وانریزورت گلدن بیچ اند آکوا؛ بزرگترین پارک آبی آنتالیا

پارک آبی وانریزورت گلدن بیچ اند آکوا (Vonresort Golden Beach & Aqua) یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین پارک‌های آبی در آنتالیا است که تنها ۴۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. از آنجا که در این هتل خدمات شاتل رایگان ارائه می‌شود، مهمانان می‌توانند به‌راحتی به ساحل دسترسی پیدا کنند.

پارک آبی این اقامتگاه با مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع، ۱۳ سرسره آبی هیجان‌انگیز و متنوع را در خود جای داده است. علاوه بر سرسره‌ها، این پارک آبی دارای چندین استخر سرپوشیده و روباز، زمین بازی و اتاق بازی برای کودکان هم هست. در این مجموعه چندین رستوران هم وجود دارد که در آن‌ها انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود.

پارک آبی وانریزورت گلدن بیچ اند آکوا

پارک آبی وانریزورت گلدن بیچ اند آکوا

پارک آبی هتل شروود اکسکلاسیو لارا

پارک آبی هتل شروود اکسکلاسیو لارا (Sherwood Exclusive Lara Hotel water park) یکی از شاخص‌ترین پارک‌های آبی در آنتالیا و ترکیه است. این پارک آبی به‌ویژه برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی جذابیت زیادی دارد و به دلیل امکانات متنوعی که دارد، یکی از اقامتگاه‎های محبوب در میان گردشگران است.

پارک آبی هتل شروود اکسکلاسیو لارا سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز و متنوعی دارد که برای همه سنین هستند. این سرسره‌ها به همراه استخرهای روباز و دیگر امکانات تفریحی، فضای مناسبی برای سرگرمی و تفریح فراهم کرده‌اند. این پارک آبی با طراحی خاص و امکانات کاملی که دارد، به شما این امکان را می‌دهد که از استراحت و تفریح در محیطی دلپذیر بهره‌مند شوید.

پارک آبی هتل شروود اکسکلاسیو لارا

پارک آبی هتل شروود اکسکلاسیو لارا

پارک آبی هتل لیبرتی لارا

پارک آبی هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara water park) طراحی شیک و جذابی دارد و به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم این هتل لوکس به‌حساب می‌آید. است. در این پارک آبی چندین سرسره‌ آبی و مناطقی برای آفتاب‌گیری در نظر گرفته شده که اقامت در این هتل را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. علاوه بر امکاناتی که در بخش تفریحات آبی وجود دارد، هتل لیبرتی لارا چندین رستوران‌ هم دارد که بهترین غذاهای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کنند.

پارک آبی هتل لیبرتی لارا

پارک آبی هتل لیبرتی لارا در آنتالیا

پوشش زنان در پارک آبی آنتالیا چگونه است؟

در مورد پوشش در پارک آبی آنتالیا قانونی کلی حاکم است؛ این قانون شامل پوشیدن لباس‌های مخصوص شنا است و پوشیدن هرگونه لباس دیگر مجاز نیست. در پارک‌های آبی شهر آنتالیا هیچ‌گونه محدودیتی برای پوشش بانوان وجود ندارد و از این رو بانوان محجبه می‌توانند از پوشش مناسب خود استفاده کنند.

تجربه تفریح در بهترین پارک های آبی آنتالیا

در این مقاله به بررسی برترین پارک‌های آبی آنتالیا پرداختیم تا شما بتوانید با اطلاعات دقیق و برنامه‌ریزی مناسب، بهترین گزینه را برای تفریحات آبی خود انتخاب کنید. در نهایت سعی کردیم با ارائه جزئیاتی مثل هزینه‌ ورودی، آدرس و ساعت کاری؛ دسترسی به این پارک‌ها را برای شما آسان‌تر کنیم. برای تجربه سفری خاطره‌انگیز در کنار دوستان یا خانواده خود همین حالا تور آنتالیا را با قیمت مناسب و به صورت اقساطی از آژانس مسافرتی دانیار سفر خریداری کنید.

سوالات متداول:

۱- بلیط پارک آبی آکوا آنتالیا چقدر است؟

قیمت بلیط آکوا پارک آنتالیا برای بزرگسالان ۵۰ یورو برای کودکان ۴-۱۱ سال، ۴۰ یورو است.

۲- بهترین پارک آبی آنتالیا کدام است؟

بهترین پارک آبی آنتالیا را می‌توان پارک آبی لند آو لجندز دانست.

۳- بزرگ‌ترین پارک آبی آنتالیا کجاست؟

پارک آبی The Land of Legends بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی و پارک آبی در آنتالیا به شمار می‌رود.

۴- بهترین پارک آبی آنتالیا در کدام هتل است؟

هتل آستریا کرملین، هتل لند آف لجندز کینگدام و هتل گرانادا لاکچری بلک، تعدادی از بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی هستند.

۵- هتل های دارای پارک آبی آنتالیا کدام هستند؟

هتل تایتانیک دلوکس لارا، هتل کرملین، هتل ریکسوس پریمیوم، هتل استارلایت ریزورت، هتل کلاب توران پرنس ورلد و هتل لند آو لجندز، برخی از این موارد هستند.